Reklamační řád

Reklamace

  • reklamace se řídí dle Obchodního zákoníku nebo Občanského zákoníku
  • v případě vady zboží, která se projeví v průběhu záruční doby, má kupující nárok na bezplatnou opravu nebo výměnu.
  • pro správné uplatnění reklamace je nutné nejprve nás kontaktovat a dohodnout postup reklamace, kontakt je možný osobně, telefonicky, e-mailem nebo písemně
  • v případě zasílání reklamovaného zboží poštou je nutné, aby byl již proveden výše uvedený první kontakt
  • bez předchozí dohody nebude reklamované zboží přijato k reklamaci, prodávající má právo zásilku odmítnout
  • záruční doba se pozastavuje ode dne uplatnění reklamace až do doby, kdy byl kupující povinen věc převzít
  • kupující může též požadovat slevu z kupní ceny zboží, tuto slevu lze poskytnout v případě, kdy má zboží vady, které nebrání, aby sloužilo danému účelu
  • v případě uplatnění slevy, bere kupující na vědomí, že vady, na které byla sleva poskytnuta, nelze již v budoucnu reklamovat

Odstoupení od smlouvy

  • odstoupení od kupní smlouvy se dále řídí zákonem č. 367/2000 Sb.
  • zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží, toto právo je podmíněno nákupem přes internet jako fyzická osoba (nepodnikatel)
  • při odstoupení od kupní smlouvy se vrací celá cena za zboží bez dopravného, náklady na vrácení zboží hradí kupující
  • při odstoupení od kupní smlouvy nás prosím kontaktujte písemně nebo e-mailem, uveďte číslo faktury od dodaného zboží, datum nákupu zboží
  • vyhrazujeme si možnost tiskové chyby na našich stránkách
  • pokud jste již zboží obdržel a převzal, zašlete jej zpět na naší adresu, (adresa provozovny) a to za následujících podmínek


ADRESA pro doručení  
Gajdečka – průmyslová technika
Mitrovická 1053/198a
724 00 Ostrava – Stará Bělá

  • zboží musí být v původním nepoškozeném obalu
  • zboží nesmí být nikterak použité
  • zboží nesmí být nijak poškozené
  • zásilka musí být kompletní, tak jak byla převzata, tak musí být zaslána i zpět vč. příslušenství, návodu atd. s originálem dokladu o koupi
  • zboží zasílejte doporučeně a pojištěné, nijak neručíme za ztrátu nebo poškození při cestě k nám
  • zboží nesmí být zasíláno zpět na dobírku, takto zaslané zboží nebude z naší strany přijato
  • vracení zboží je možné po dohodě i osobně
  • při splnění všech určených podmínek o vrácení zboží Vám zašleme peníze za zboží zpět složenkou na Vaši adresu nebo převodem na Váš bankovní účet
  • při nesplnění podmínek o vrácení zboží nebudeme akceptovat odstoupení od kupní smlouvy a zboží Vám zašleme zpět na Vaše náklady

Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Shodou s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.